20140727-020233-7353067.jpg

Sesleri Istanbul’dan, kitaplari Ankara’dan topluyorum anlasilan. Üç sehirde de esyam var, yamuk anlamda da olsa mecazen de olsa üç evim var, üçe bolunmus yuva hafizam beni biraz zorlasa da, yerlesik hayattakileri deli gibi kiskansam da, bunu ben istedim, ben kasindim. En kritik kitaplarimdan bazilarini Ankara’da birakmisim meger, onlarla kavusmak uzere Istanbul-ankara otoyolunda zigzaglar ve ilginc manevralar yapmaktayiz. O kitaplara ve icindeki notlara ulasinca olaylar gelisecek.

var yorum?

