Gri cuma

Kadraja giren: şaşkın, güdük bir bira şişesi. Ama uzaya çıkmak istiyor.

  • pardon, burada barlar sokağı var mı acaba?
  • … (Ha?) … Geride kaldı, geride. Diğer yana gidin.
  • (kritik sessizlik) yalnız içebileceğim bir yer var mı peki orada?
  • Bilmiyorum, sormanız lazım gidince.
  • … (adımlar)
  • … (adımlar)
  • anladım, ama sorun olmasın, partnerim yok da (süt dökmüş kedi)
  • ?!? ( teah! oeh!)

Bana kalan: Bu ne saçma bir deneme, bir çaba? Ve ben neden olduğumdan daha genç gösteriyorum? Ve karşı kaldırıma mı geçsem, daha mı iyi olur? Ve para çekip eve giderken ekmek mi alsam? Sokakta bira şişesi iyi mi, kötü mü, şişede durduğu gibi uslu dursa mı acaba…? Şapşal mıyım ben, yoksa sen mi şapşalsın?

var yorum?

