soğuk v.1

10888366_10153031591551757_2409650323547658922_n

geçen kış, yeni kıtanın “o kadar da soğuk olmayan” bir eyaletinde bir durakta meçhulden gelen bir otobüsü bekliyordum ve parmaklarıma “beni bırakmayın sizi çok seviyorum, söz, yazıcam o makaleleri” diyordum. Ondan bir hafta kadar önce tatil sebebiyle otobüs seferleri durdurulmuş ve bu durum fahri bir angaralı olarak beni şaşırtmamıştı, ama özenli bir küfrü de esirgememiştim. Ardından, site yönetimi (life is private in the U.S.) öğrenciler okula giden otobüsü donmadan beklesinler diye bu müthiş dekoru hazırlamıştı ve tek yapmamız gereken -galiba- tüpü açmaktı…

o kış mı soğuktu, yoksa bu kış mı daha soğuk olur?
…arkası yarın.

var yorum?

