köprünün üstü

Cuma.

Galata Köprüsü’nde balık tutan bir adamla oradan geçen iki ergen arasındaki kavga bana doğru “yürüdü”. Adam, boğazına sarıldığı ergenler ve araya girenler hep beraber coştu. Onlar kendilerinden geçmiş halde tepişirken bir an beni de kavgaya katabileceklerini çaktım. Yani öyle olmaması için hiçbir sebep göremedim. Hızlı bir tekme-tokat sırasında beni ya yola itmeleri ya oyuna katmaları ya da yol kenarında park etmiş otobüse yapıştırmaları gibi fantastik olasılıklar vardı. Bu olasılıklar ışığında köprü üstünde açık açık koşmaya başladım. Koşarken de bir yandan, bu öfkeyi, insanların ne biçim öfkeli olduğunu yazmazsam ne olayım, diye sayıkladım.

Şehir insanı sağlıklı kılıyor kuzum.

var yorum?

