oynak statüler ve dogmatik kahramanlar

Sen ona bir şeyin ne kadar doğru, ne kadar gerçek, ne kadar esaslı olduğunu anlatırken ilkokul seviyesindeki birine lise seviyesinden konuşuyormuş gibi hissediyorsan; o sana bir şeyin ne kadar doğru, ne kadar gerçek, ne kadar esaslı olduğunu anlatırken ilkokul seviyesindeki birine lise seviyesinden konuşuyormuş gibi hissediyorsa; sorun iki konuşkan tarafın da seviyesinin statüsünün halen dalgalanıyor, uzayda ve zamanda hop oturup hop kalkmasından kaynaklanıyor olmasın?

imza: post-yüksek öğrenim stres sendromundan muzdaripler (ve henüz kreşe giderken tablette bulmaca çözmekten sıkılanlar derneği)

Reklamlar

var yorum?

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s